Just nu hemma hos oss

Adrian och Andreas hoppade nyss ner i badet och jag har fixat lite med maten. Eller det är inte så mycket att fixa med det då det blir lax, potatis och romsås. Jag bara ÄLSKAR lax så det vattnas i munnen på mig nu ;)

Jag smet iväg ner på stan en sväng och fikade med Jasemin förut, blev en GOOOD chai latte och chokladboll :) Massa prat och skratt blev det också. Efter fikan hämtade killarna upp mig så blev det att åka ut till ICA MAXI och handla lite.

Sen får vi se om jag ska baka ikväll eller om jag tar det imorgon innan alla mammorna kommer hit. Får hoppas baket blir gott i alla fall då det är första gången jag bakar den här. Men enligt receptet låter det gott i alla fall :)

Så nu har jag flummat klart ;) Ska forsätt här hemma nu
PUSS


Kommentarer
Malin

Ooooh, så det blir gott imorgon alltså? De här mammaträffarna är farliga! ;P

2009-11-10 @ 21:29:18
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Det tror jag säkert att det gör :) Din ananaspaj var ju ÅH så god!!

2009-11-10 @ 22:55:34
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0