Ingen härlig natt

God morgon! Vi har inte haft den bästa natten här hemma. Adrian har sovit oroligt hela natten och vaknat en gång i timmen och vart ledsen. Vid 2.30 tog jag upp honom och gav honom mat sen låg han och pratade en timma i sin säng! haha. Men efter det så sov han till i alla fall 7. Bara att hålla tummarna för att natten idag bli bättre!

Idag kommer det hit några gubbar och ska kolla på vårt badrum, var har fått mögel i fogen vid duschen. Svin äkligt och vill bara att det ska förvinna nu. Mn känner jag MB fastigheter rätt så kommer vi få ligga på dem en hel del som vanligt när man ska ha någonting gjort.. Suck. Sen ska jag och Adrian försöka smita iväg på mamma träffen som är idag, så jag hoppas på att gubbarna kommer innan dess. Imorgon sen får vi besök av Jenny med familj. Ska bli skoj att träffas.

Nej nu frulle!


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

hur går det för andreas på jobbfronten?

2009-11-25 @ 10:00:54
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0