Familje dag

Vi har haft en bra dag med firande av fars dag. Adrian fick en mugg där det var ett tryck på en monsterAdde. Sen åkte vi ut till Stefan och fikade och grattade honom på fars dag. Sen var det bara att åka hem och laga mat då min pappa sen kom över på middag. Var trevligt och Adrian satt med oss vid bordet men han hade redan ätit sin gröt.

Adrian somnade vid 19 men vaknade till vid 20 och då la jag honom vid mig i soffan och då somnade han snabbt om. Tryggt in till mamma, lilla hjärtat. Nu ska jag sätta mig med Andreas och njuta av kvällen innan det är dax att tanka ny energi.

Men först lite bilder!



Haha, var bara tvungen att lägga ut den här bilden på mongisfamiljen! haha (Förlåt älskling!)


Kommentarer
Malin

Vilken härlig bild på er alla tre! :)

2009-11-09 @ 00:00:53
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0