En bra natt och en ond arm

Ååh vilken bra natt det här ändå blev. Adrian har vaknat BARA 3 ggr under natten. Han somnade vid 19, vaknade 23.30 för mat och efter han ätit så blev han jätte ledsen en liten stund men sen lugnade han ner sig och somnade om. Sen vaknade han vid 2 någon gång tror jag och då fick han komma in till oss då jag inte orkade gå upp:P Sen vaknade han till vid 5 men somnade snabbt om efter lite tutte. Nu är vi vakna han och jag och jag känner mig ganska pigg.

Det ända som är jobbigt är att jag har så himla ont i armen där jag tog sprutan igår, kan typ inte lyfta upp den någe bra. Kunde inte ligga på den sidan under natten heller. Så jag och Adrian skippar öppna förskolan då jag inte orkar bära på honom eller hålla på att strula med vagnen idag. Men annars känner jag inte av någonting från sprutan så det är ju skönt. Man har ju hört värsta historierna om folk som blivit JÄTTE sjuka av den här sprutan men jag ser ut att klara mig. Skönt. :)

Den här dagen kommer bli lite utav en mysa inne dag känner jag. Men sen ikväll ska vi iväg till min kära pappa som fyller 45 år idag! GRATTIS PAPPA! :)

Nu blir det mysmorgon med min lilla älskling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0