ÄNTLIGEN en bra natt

Den här natten blev riktigt bra, så äntligen en natt med lite sömn. Adrian somnade redan 18.15 då han var så sjukt trött. Han vaknade sen till bonde söker fru vid 20 och var ledsen, men han fick ingen tutte då. Efter 30 min somnade han i min famn men vaknade igen och var ledsen efter tio min så då gav jag mig och han fick tutte. Han somnade om och sov sen till 3! Då fick han komma in till oss och han fick mat men sen låg han bara och bökade i våran säng så lyfte honom in till sig igen. Han somnade om på två röda där inne. Sen hörde jag att han vaknade till vid 6 men orkade inte gå upp på en gång så lät honom ligga en liten stund och efter 5 min sov han igen. Sen vaknade han efter en liten stud och låg då och pratade för sig själv inne i rummet ett tag innan han och jag nu gick upp. Det var då en riktigt glad kille jag fick med mig upp. Men så skönt bara hoppas att kvällarna kan fortsätta så här så man slipper vakna 100 ggr om natten. Håller tummarna.

Idag ska vi iväg på 6 månaderskontroll så det ska bli spännande och se hur lillkillen växer.

NU frukost


Kommentarer
Malin

Härligt!!

2009-11-12 @ 13:10:31
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0