Underbara dag

Idag har vart en riktigt toppen dag för lilla familjen. Natten var bra och han var vaken mellan 00-03, men han var bara så mysig och låg i min famn och tittade runt. Vi satt i soffan och jag störde mig på att det bara visas skräck filmer på nätterna! Vi var iväg och kollade på fotboll en sväng då min bror hade match. Vad skönt det var att vara ute i solen och Adrian låg och sov så gott i sin vagn. Vi var även en sväng på babyproffsen och lämnade tillbaka lite presenter(vi hade redan sakerna). Nu har Pirre och Maria vart här och hälsat på miraklet och om en stund kommer Adrians farfar och gammelfarmor.

 




Imorgon ska vi iväg på 1 veckas kontroll, tänk att han redan är en vecka! Min älskade lilla plutt, att man kan vara så upp över öronen förälskad! Mitt hjärta saknar honom varje gång jag inte har honom i min famn och kan lukta på honom. Att man kan lukta så otroligt underbart och vara så perfekt!

Ska bli spännande imorgon och se hur det bli att passa en tid! Lite läskigt men det ska nog gå bra!

Hoppas ni får en fin kväll och så hoppas att vi får en bra natt! haha

PUSS


Kommentarer
Anonym

Det låter som en underbar dag! Söta familjen, han e så söt den lilla pojken....

2009-05-24 @ 20:42:23
Malin

Åh vilken söt liten kille! får man fråga varför du fick göra kejsarsnitt?

2009-05-24 @ 21:52:00
URL: http://apriiil.blogg.se/
Jenny ¤ Liam´s mamma

Åhh vilken sötnos !! =) Hur känns det nu då?:)

2009-05-24 @ 21:58:57
URL: http://jenny016.blogg.se/
Anonym

Vad söt han är :). Ska bli kul att få se den lilla sen. Var rädda om er nu. Kram

2009-05-24 @ 21:59:17
Malin

Vilka mysiga bilder :)



Skönt att du känner dig relativt ok trots att det stramar. En vän till mig fick galen huvudvärk efter snittet, tydligen en biverkning av det smärtstillande man får. Hoppas du har sluppit den biverkningen! :)



Ja, det sägs att boken ska vara guld värd så jag hoppas den är bra :)

2009-05-24 @ 22:53:54
URL: http://chainsawy.blogg.se/
heli

Grattis till pojken.

Så sött så

2009-05-25 @ 08:47:26
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Lars

Inte så skönt att vara vaken 3 timmar på natten kanske

2009-05-25 @ 10:46:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0