Nu kan jag börja pyssla!

Nu är jag hemma igen efter en trevlig fika på stan. Tog även mig en sväng på stan och köpte ett fotoalbum, fotofäste och en silverpenna. Nu när vi kan skriva ut våra bilder här hemma så kan det vara lite mysigt att pyssla ihop ett litet album. Köpte även hem ett par nya gardiner som jag ville ha i vardagsrummet men Andreas tyckte inte att de skulle passa in! Så blir nog att vi lämnar tillbaka dom, men jag gjorde ett försök att få in ett par blommigagardiner där :P haha.

Nu ska vi laga lite mat blir spagetti och köttfärssås ikväll. Spännande och se om vi kan laga mat tillsammans, jag blir lite dominant i köket men ska försöka att hålla mig i styr nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0