Lååång dag

Mina planer jag hade om att bara vara hemma och slappa idag var bara att glömma. Kände sen efter att Andreas åkt till jobbet att det kommer bli världens längsta dag om jag bara ligger hemma! Så jag gick över till mamma en sväng och vi åkte ut till huset så har vart där ute hela dagen, riktigt härligt. Härligt att umgås med familjen såhär dagen innan oxå. Dagen känns ändå väldigt lång även om jag då gjort lite saker...

Nu har Andreas i alla fall slutat jobbet och han är nog snart hemma, skönt! Vi ska sen åka med älskade Max till min mormor där han ska få vara medans vi är på bb. Vill inte att han ska vara ensam hemma då vi inte vet hur många dagar vi blir borta. Men det känns ganska jobbigt att lämna bort honom såhär dagen innan då jag bara vill mysa med honom.

Sen ikväll så blir det någon typ av köp mat då vi inte känner för att laga någonting. Sen så blir det att bara slappa i soffan vid tvn. Ska även duscha och sådär kvällen innan och se till så att man har med allting oxå.

Men lustingt nog så är jag riktigt lugn, känner inte alls mig stressad eller nervös just nu. Men det kommer om jag känner mig själv rätt!


Kommentarer
Jenny ¤ Liam´s mamma

Jo kan tänka mig att det måste vart skönare att hitta på nått än att bara sitta hemma och vänta på att dagen ska ta slut:) Nu Säger jag väl lycka till och hoppas allt går bra vi hörs väl sen när bebis är ute :D

2009-05-17 @ 19:42:58
URL: http://jenny016.blogg.se/
Natta

Låter som du har laddat upp inför morgon nu, träffat familjen och så. :) Hoppas att allting går bra imorgon nu och önskar er lycka till! Kram

2009-05-17 @ 20:15:47
URL: http://nattsingen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0