09-05-11

Tänk att idag är det bara 7 dagar kvar till det planerade snittet. Nu om 7 dagar så är förberedelserna i full gång inför snittet hoppas jag. Vi ska vara på förlossningen 7.30 och sen brukar snittet bli runt lunchtid. Så bara hoppas att det inte kommer massa i mellan och att vi får vara först ut! :P

Idag kommer det nog inte hända så mycket pyssla lite här hemma i den mån man orkar känner jag. Börjar bli latmask! haha. Imorgon så ska jag till spakällan och plocka ögonbryn och färga dem och ögonfransarna. Kan vara skönt att ha gjort inför bebis och sommar så man ser lite fräsch ut. :)

Nu ska jag slänga på mig lite smink! Ha en toppen dag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Tänk, om en vecka har ni er lilla krabat! Häftigt =)

2009-05-11 @ 13:00:54
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Anneli "blivande tvåbarnsmamma"

Åh, men vad skönt att du vet exakt när din bebis kommer! Är det av nån speciellt anledning som det blir snitt? :) Vår andra är beräknad till månadsskiftet Juli/

Augusti, så inte så jättelång tid kvar!

2009-05-11 @ 13:11:58
URL: http://annie87.blogg.se/
Jacque

En vecka :D Underbart vännen! Angående min hårfärg, den är inte fin, den är grå. Jag har inte vågat gå till frisören här nere (på 5 månader). Jag är så rädd att dem ska sabba mitt hår och att jag inte ska kunna skälla ut dem då :p Du får ha det toppen på SPA källaren, det förtjänar du, tjockis ;)

2009-05-11 @ 23:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0