09-05-03

God morgon! Har läst på många olika ställen att man börjar drömma en massa när man är gravid. Jag har hela tiden undrat var mina drömmar tagit vägen! Men nu så har jag börjat drömma en massa och mest om bebis och mycket runt om det.

Skönt att det är lite mulet ute idag måste jag få säga. Jag ska iväg till pappa och äta lunch och fira Filip som fyller hela 17 år idag. Stort Grattis till Lillebror! Men han tycker nog just nu att 17 bara är ett segt och långt år innan 18 :P

 
Min fin fina bror♥

Hoppas ni får en bra dag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Jag drömde massa och helknasiga drömmar i slutet på graviditeten, är nog hjärnan som förbereder och rensar ur alla knasiga tankar hehe

2009-05-03 @ 16:55:53
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Natta

Hehe, jo jag trodde också man skulle behöva slänga ut dom ibland för att få vara lite i fred. Men jag vill minnas att dom förstod det och ringde och frågade innan om det passade. Men alla blir ju så ivriga när det är första bebisen och barnbarnet. Men man har ju igen det nu iaf, enkelt att få barnvakt när man behöver ;)

Jo det är spännande att inte veta, men jag är nog mer nyfiken nu än förra gången, då fick vi reda på att det var en tjej först på vändningsförsöket. Nu vill jag veta på en gång, lättare att förbereda innan med saker och så. Har ni förberätt allt?

2009-05-03 @ 19:35:40
URL: http://nattsingen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0