09-05-02

God morgon! Inatt var ingen bra natt har vaknat en massa gången och haft en massa med blandade tankar som flygit runt i huvudet på mig. Mycket handla så klart om kejsarsnittet men jag känner mig faktiskt inte rädd inför det, det jag kan tycka känns jobbigt med det är tiden efter snittet precis. Men det ska nog bli bra jag vet ju att älsklingen kommer att se till vår bebis så bra så tills de kommer att komma till uppvaket till mig. Sen så har jag sagt till honom att han inte får glömma att ta en massa kort, då jag inte vill missa någonting!

Andreas jobbar idag och imorgon så idag tänkte jag vara med mamma och familjen. Först har lilla Emma sin ridning som jag tänkte följa med på och sen så har Filip fotbollsmatch. Så kommer nog bli en hel del sol idag oxå, härligt :) Men jag borde nästan smörja in min näsa! Solen är riktigt stark nu.

Hoppas ni får en bra dag!

PUSS


Kommentarer
Natta

Skönt att du känner dig lugn med snittet. Ni är ju två så då kan ju du vila och läka i lugn och ro efter, och sen brukar ju mormor och farmor mfl vara hjälpsamma också. :) Fint namn. Vi hade också bara ett, Tilde. Men det "var" en liten Tilde som kom ut också så det var ju tur. Jag tror man är så inställd på det namn man planerat så att det automatiskt passar sen på bebisen. Det känns som att vi väntar en tjej till, jag mår på samma sätt som när jag väntade Tilde. Men det är ju ingen garanti, många känner på sig att det blir en kille den här gången. Vi får se om det går att se det på ultraljudet sen. kram

2009-05-02 @ 09:34:55
URL: http://nattsingen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0