Vilken dag!

Det har gått i ett idag. Jobbade till två gick då hem och städade undan lite. Hande tänkt göra det imorgon men så kommer Nille över ikväll och jag hatar att ha folk över när jag inte tycker att det är rent och snyggt. Men har haft ruskig foglossning hela dagen idag så det tog emot att städa, men man försöker att ignorera det :P Sen gick jag över till mamma och vi åkte sen och handlade. Nu kom jag precis hem och nu blir det bara att slappa resten av kvällen. Andreas slutar 20.15 och då får han handla med sig middag hem och sen skulle Nille komma över ikväll. Men jag kommer nog somna ganska tidigt!

Bebis har hållt sig lugn hela dagen så vi får se om han tar igen det ikväll. :)

Hoppas ni får en toppen kväll

PUSS


Kommentarer
Malin

Okej, har hört att det är enklare att få hp när man jobbar i vården, skönt att ditt gick igenom :)



Jo, det känns lite drygt att behöva ta ut fp en hel månad innan man egentligen planerat att göra det, men men. Så är det ibland :)



Ha en skön kväll!

Kram

2009-03-06 @ 18:46:29
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Usch vad jobbigt med massa foglossning, hoppas de inte blir värre ju närmare förlossningen du kommer.



Jo jag tycker föräldragruppen var bra, mannen min lärde sig mkt jag hade läst om de mesta redan kändes de som. Men de var kul att se andra par även om de kändes som att vi låg så långt före alla andra hehe



De jag klurade mest på var killen som satt med datorn i knät hela tiden, varför ens komma dit om man inte är intresserad? ;-/

2009-03-06 @ 19:18:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Nadja

Ah precis, vi ska ha i mitten på april så de är inte så lång tid kvar direkt ;-) Graviditeten har flytit på bra, lite ont i ryggen nu på slutet men annars inget jag klagar över då de finns dom som har haft det mycket värre. Mådde illa i början vilket inte var en hit på varken bröllop eller bröllopsresan haha men jag klarade mig!



Hur har din graviditet varit förutom foglossningen`?

2009-03-06 @ 23:08:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0