Dagen

Nu sitter jag och ser på tv, vi har haft fullt upp hela dagen så skönt att slappa en stund i soffan. Vi var först nere på stan ern stund och Andreas klippte sig. Sen åkte vi ut till tuna park och åt lunch där och sen var det bara att åka hem och lämna bilen så gick vi ner till mvc där första föräldrarträffen var. Det var intressant och barnmorskan verkar vara bra. Blev mycket prat om kroppen och förlossningen, är intressant att höra men så svårt att förstå att man själv ska gå igenom det! Det kommer nog bli bra det där :)

Nu ska vi snart äta och sen blir det att slappa i soffan hela kvällen :)

PUSS


Kommentarer
Malin

Ja, fika på söndag blir kanon, ska bli kul att ses och få chans att prata lite :)

Haha, jaa.. vad tusan gjorde han med datan där? Hade det varit min karl hade jag slängt ut honom! Nog för att min är en riktig mobiljunkie (jobbar på Telenor), men aldrig att han hade fått sitta sådär!! Han kan ju inte ha lyssnat... Vi ses på söndag :) Ha en skön kväll i soffan!

Kram

2009-03-05 @ 18:58:17
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0