Mätt & Belåten!

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv och är riktigt mätt. Nu den senaste tiden blir jag mätt så himla snabbt och så blir jag så jobbigt mätt nästan. Det har i alla fall varit en bra dag idag, Andreas och jag åt lunch på American pizza gott gott. Sen köpte jag ett par nya nike skor, äntligen ett par nya skor! :) Sen var det dax för föräldrargruppen där det pratades om andning och mycket om hur killen kan hjälpa till under förlossningen. Sen så fick vi se förlossningsfilmen, men den var inte så farlig som jag hade förväntat mig. Sen så pratades det lite om amning och sådär.  Efter föräldrargruppen så åkte Andreas snabbt till jobbet och jag gick hem en sväng till mamma och sen var det dax att laga mat och här sitter man nu! Ja det var ju en sammanfattning av min dag! Nu ska jag bara vara en liten soffpotatis resten av kvällen! :)

PUSS


Kommentarer
Malin

Jag trodde de skulle visa mer ingående.. Det där var ju inte värre än vad man sett på tv o så!

Ja, jättetrist att beställa kläder och förvänta sig något bra, o så är det bara "blä" när det kommer. Men men, alltid en nackdel att beställa på nätet. Ha en skön kväll :)

2009-03-19 @ 19:25:39
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Nej ingen höjdare direkt, men tänkte testa med kanelstång och nån citronskiva i så tror jag de blir gott! De smakade ju mkt bättre med honung i än utan iaf den saken är säker! =))



Nä förlossningsfilmen var som att allt är som en dans på rosor när man föder barn?! jag menar Noak kunde ju t.o.m sitta kvar och han är mega mesig när de gäller sånt..blir yrslig och illamående och sånt hahahaha :D

2009-03-19 @ 19:50:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0