Lite shopping!

Nu var vi hemma igen! Men vi var inte så duktigt som vi hade tänkt oss att vara, det blev bilen ut till tuna park! Dels för att min rygg strular med mig idag och sen att vi planerade att även åka till K-rauta och kolla på färgprover. På tuna park köpte jag två amningslinnen och ett par babyvantar som vi ska ha till bb om liten föds med vassa naglar. Vill ju inte att han ska riva sig själv! Sen köpte vi ett par söta byxor till liten oxå, han behöver ju inte vara orolig för att han inte kommer ha någonting att ha på sig! :) men det är ju så kul att handla, man kan ju inte låta bli när man hittar någonting. Efter tuna åkte vi och kollade färgprover men vi är inte riktigt överrens om vad vi vill ha för färg. Efter det i alla fall åkte vi till barnens hus och köpte en sängmobil, blev spöket laban han är ju så söt och så passar det då till spjälsängsskyddet!

Nu är vi i alla fall hemma, eller jag är hemma då Andreas åkte iväg och tvättade bilen. Jag ligger och vilar i soffan då jag har jätte ont i ryggen, varför ska den bråka! Men tanken är att vi ska ta en promenad och sen gå till hemköp, känner att jag ändå måste röra på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0