...

Då var min tv kväll över för idag, desperate housewives är ju bara för bra. :) Nille är här och han och Andreas ska se på nogon triller som de hyrt, men jag vill inte se den. Så för mig ska jag nog spendera resten av kvällen med datan och sen blir det att krypa ner i sängen och läsa.

Imorgon ska vi vara i fröslunda klockan 11 då vi ska skriva under att Andreas är pappa till vår lilla bebis. Sen vid 14 ska vi till mvc igen, ska bli kul att se hur mycket magen växt och sen om järnvärdet gått upp. Så imorgon har man lite att göra i alla fall, ska nog ta en sväng på stan oxå.

Säger god natt nu här i bloggen så sov så gott!


Kommentarer
Heli

desperate housewives kan man bara inte missa.. så bra

2009-03-31 @ 22:12:07
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0