Dagen

Ett riktigt litet moffo är vad jag är just nu. Men är gravid och ibland måste man få gotta sig lite extra :) Så ligger i soffan och äter tutti frutti och ahlgrens nya sura bilar, inte för att dom är så sura men helt okej.

Idag har vart en lång dag idag. Innan föräldrargruppen var vi och fixade med lite ärenden på stan och sen så var det som sagt sista föräldrargruppen. Känns riktigt tråkigt tycker jag. Pratade om föräldrarskap och lite mer om amning. Är ju en hel vetenskap det där! Efter föräldrargruppen gick vi en sväng på stan och sen gick vi och åt och sen handlade lite. Sen innan vi gick hem gick vi förbi mamma, pappa var där för att hämta Filip dom åker till Portugal imorgon. Filip kommer nog få en toppen resa, ska ju få se idolen Ronaldo spela.

Men nu är det så skönt att vara hemma och vila ryggen! Bebis har vart så lugn hela dagen men han börjar vakna till nu. Mysigt :)

Nu ska jag fortsätta min moffar kväll här hemma ;)

PUSS


Kommentarer
Malin

Ja, vi får se till att styra upp en fika någon mer gång! :)



Åh, jaa.. det var så mysigt att få se det lilla livet där inne! Det blir så otroligt verkligt! :)

2009-03-26 @ 20:24:33
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Vi alla tre skriver om fika så de får vi ta och fixa! =) Vi är ju tre hemmafruar nu ju som bara dräller hihi



Jadu..hur har jag fått tiden att gå? Jag vilar så mkt som möjligt nu bara för att ladda batterierna inför. Sen hade vi en flytt mitt i alltihopa som tog mkt tid och kraft..innan de var de jul osv så vi har haft ngt att göra typ hela tiden. Är den senaste månaden som de varit lugnt i kalendern men de är sköööööönt..jag njuter av ensamheten som man inte kommer kunna göra sen hehe

2009-03-26 @ 22:49:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Jacque

Jasså Portugal, då är ju inte han så långt ifrån mig :)

2009-03-26 @ 23:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0