09-03-30

God morgon! Då var det måndag och en ny vecka. Planerna för veckan är inte så många, på onsdag så ska vi fixa så att det står att Andreas är pappa till vår lilla bebis och sen så ska vi till MVC efter det. Sen så ska jag fika med Jasemin och Karin någon dag i veckan oxå. Men det lär ju dyka upp saker under veckans gång, hoppas jag i alla fall :)

Idag så ska jag nog gå ner på stan och köpa mig en bok, igår kväll när jag skulle lägga mig så insåg jag att jag läst alla böker som jag har hemma. Så det ska jag göra idag :)

Hoppas ni har en bra dag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Böcker är väldigt bra att ha tillhands om kvällarna, jag har nog bara läst gravidböcker sen i höstas börjar bli liiite trött på de haha

2009-03-30 @ 12:21:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0