09-03-23

God morgon!

Då var det måndag och ny vecka, min sista jobbvecka till och med! Riktigt härligt, tänk att nu kommer man inte jobba på i alla fall ett år, fast jag kommer nog få dagarna att gå i alla fall. Sen att man bara jobbar tisdag och onsdag den här veckan gör ingenting alls :)

Både jag och Andreas är lediga idag och vi tänkte nog ta en promenad till Tuna Park, sen blir det nog bussen hem. Kommer nog inte orka gå fram och tillbaka dit. Blir ju en ganska bra promenad i alla fall då vi bor på norr.

Men men, ni får ha en toppen dag!

PUSS



Kommentarer
Nadja

Vad duktig du är som ska promenera hela vägen dit, jag skulle då efter 500 meter haha ;-)

2009-03-23 @ 12:49:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0