09-03-20

Dagens första inlägg nu då! Blir nu då jag inte haft någon blogglust alls idag. Idag så har jag städat hela hemmet så skönt när det är rent och snyggt hemma, man mår så mycket bättre då. Sen så följde jag med lilla mormor på stan där jag köpte ett par vita mysbyxor till lilleman. Efter stan gick jag hem till mamma där vi åt lite banan som vi doppade i smält choklad, mycket gott :) Nu är jag hemma och ligger i soffan med busig bebis och väntar på att Andreas ska sluta så ska vi äta sen. Har tänt lite ljus här hemma, det är ju så mysigt med levande ljus.

 
Jag och magen idag vecka 30+3


Passar på att lägga in en bild på soffan och soffbordet, har inte visat hur det blev tillsammans. Älskar soffan den är så himla mysig, skulle kunna bo i den! :)


Hoppas ni får en härlig kväll

PUSS


Kommentarer
Malin

Åh, så snyggt vardagsum!

2009-03-21 @ 09:27:09
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0