09-03-17

God morgon! Vilket inne mys väder det är idag! Kommer nog inte kännas toppen att jobba sen om vädret fortsätter. Inatt har jag sovit sådär igen. Jag får nog äta upp att jag sov så bra förut för nu vaknar jag till några gången om natten. Måste gå på toa, eller vara vänta på mig till en bekväm ställning. Inatt tog jag en lite tunnare kudde och hade som lite stöd för magen och då när jag skulle vända mig så vaknade jag och tog med mig kudden. Sen så när jag vaknat ibland så har bebis varit vaken. Men han har ändå vart så pass lugn så jag kunnat somna om.

Idag är det 70 dagar kvar till BF och går in i ny vecka idag!

Hoppas ni får en bra dag

PUSS


Kommentarer
Nadja

Jag vill inte ha sånt här väder, nu vill jag ha sol så jag kan gå ut och njuta lite granna den sista tiden som ensam skrattar



Spännande med ny vecka, nu kan man verkligen säga att nedräkningen börjat för er del när ni passserat vecka 30 :-)

2009-03-17 @ 11:23:54
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0