09-03-13

God morgon underbara fredag! Så himla skönt att vara ledig idag. Dagens planer är att vi ska hem till pappa och fika en sväng, sen ska vi åka till IKEA och sen ikväll kommer Jasemin över :) Så kommer nog att bli en riktigt bra dag :) Just nu kollar jag på vakna med the voice men tänkte nog börja göra mig i ordning ganska snart, har inte ro att bara ligge i soffan.

Juste, idag är det fredag den 13 så vi får se hur den här dagen kommer sluta i alla fall :P Men jag har aldrig vart med om att fredag den 13 är någon otursdag eller sådär. Men lika bra att ha det i bakuhuvudet kanske ;)

Ha en bra dag

PUSS



Kommentarer
Malin

Nej, fy.. att det ska sitta en tunn slang från ryggen. Smart iofs, att den kan fyllas på allt eftersom men jag hade ingen aning om att det gick till så! Nålen är väl ingen fara, men bara vetskapen om att de ska in i ryggmärgen och gräva.. usch! Min tatuerare sa dock att om jag lyckats tatuera mig i svanken så kommer EDA:n vara en baggis. Enligt henne, iaf. Men det vet man ju aldrig. Förhoppningsvis är man lite groggy på lustgas just då ;)



Hoppas ni får med er bordet hem! Det är verkligen kanonfint! :)

2009-03-13 @ 09:03:35
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Vad skönt att vi inte missade filmen, dock hade jag jätte gärna velat vara med om infon ang smärtlindringen men får ta upp det med min egna BM borde ju inte vara några problem. Ska till BM idag och nästa gång ska vi gå igenom hela graviditeten och förbereda inför förlossningen så kan säkerligen ta upp det då.



Men jag själv har funderat på EDA och lustgas, inget annat för folk säger att de fungerar så himla bra =) Man lär ju ha ont i vilket fall som helst..hjälp!

2009-03-13 @ 10:37:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0