09-03-12

God morgon! Då var det torsdag och sista arbetsdagen den här veckan för mig, sen är det bara 7 arbetsdagar kvar. Jag vet att jag tjatar om det men blir bara så när man längtar efter någonting :) Igår var jag så galet trött så somnade klockan 20 i soffan, vaknade och såg slutat på efterlyst och sen gick jag och la mig igen. Haha, sjukt vad man kan sova ibland.

Idag är det föräldrargruppen igen, ska bli kul. Men måste säga att det är lite lustig tid de satt den på igentligen, mellan 13.30-16.45 många jobbar ju! Men som tur hade jag komp som jag kunde ta så man kan gå. Tror vi skulle få se någon förlossningsfilm idag och sen skulle vi prata mer om förlossningen.

Nu ska jag göra mig klar

PUSS


Kommentarer
George Németh

Trevligt. Ha det gott i em. Jag e i Sholm under dagen. Hörs senare. Hälsa "familjen"!!!

2009-03-12 @ 08:06:45
Nadja

Ah de är lite knasig tid dom har de på men de är ju för att dom slutar ju jobba halv fem tror jag?.. och så har man rätt att ta ut föräldrapenning för dom timmarna man är där =))



Hoppas vi får se filmen först, vi måste gå strax efter 15 idag då vi måste till sthlm och vara där innan klockan 17 men jag vill inte missa filmen! haha



Vi ses senare =)

2009-03-12 @ 08:44:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0