09-03-09

God Morgon! Då var det måndag och ny vecka, så härligt. Har inga planer för veckan förutom att jag jobbar måndag till torsdag. Men nått skoj ska det förhoppningsvis dyka upp. Idag blir det bara att ta det lungt hemma innan man ska iväg och jobba kväll. Tycker att det är så tråkigt att jobba kväll. Men man ska inte klaga för mycket då jag nu bara har 11 arbetsdagar kvar och sen bara kan njuta av våren! :)

Igår kollade vi på wipeout på kanal 5, riktigt roligt tycker jag att det var. Skadeglad som man kan vara ibland ;) Det ser ju ut att göra riktigt ont ibland, sen var Felix Herngren riktigt rolig som komentator.

Nu ska jag äta lite frukost. Hoppas ni får en toppen vecka!

PUSS


Kommentarer
Heli

Go morgon..

Tack för i går.. Kollade på wipeout med i går och felix han sa en hel del som ficm mig och karln att skratta. Hoppas du får de bra på jobbet i kväll och passa på att njuta av den lediga dagen

2009-03-09 @ 10:28:14
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Nadja

Jag måste kolla på reprisen, missade de pga jävla NHL hockey som killarna skulle glo på haha

2009-03-09 @ 11:51:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0