09-03-05

God morgon. Vilket tråkigt väder man vaknade upp till idag då! Jag har sovit riktigt gott inatt även om jag vaknat till ett par gånger, sen så hoppade max upp och var så kelig på morgonen. Så vi hade en liten mysstund innan vi gick upp. Nu ska jag ta och äta lite frukost och se om det fnns någonting att se på tv annars blir det nog ett sex and the city avsnitt. Vad vi ska hitta på idag får vi se, vi har i alla fall familjegruppen som vi ska på annars är dagen oplanderad.



En tröttis max!


Nu ska jag äta lite frukost. Ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer
Malin

Det verkar som att de flesta bm är lite "udda" i början, och sedan blir bättre och bättre med tiden. Vad tyckte du om föräldragruppen då? Tycker det var synd att man inte hann prata med varandra, men det skulle ju bli desto mer av det nästa gång :) Kul o se att fler ska ha barn ungefär samtidigt!



Kram

2009-03-05 @ 17:09:40
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0