3 veckor idag

Kan inte förstå att vår plutt bli 3 veckor idag. Vad dagarna bara rusar iväg. För 3 veckor sen låg vi förväntansfulla på förlossningen och väntade på att vi skulle rullas iväg till operation. Kan inte heller förstå att han legat i min mage!

Det är fint väder ute för en gångs skull så vi får se vad vi ska hitta på för att njuta av det. Ut ska vi i alla fall, tycker att det är så otroligt sönt att komma ut och det tycker Adrian oxå så det är toppen. Två jobbarkompisar skulle kommit för bi men de hade gått och blivit förkylda och då känns det onödigt att de kommer förbi. Får bli en annan dag :)



Jag och en liten Adrian i en lite stor pyjamas :)
Älskar våra natt/kvällsrutiner då vi badar eller bara tvättar av Adrian. Smörjer honom, byter, ammar och myser. Så mysigt och han älskar när man pysslar om honom. Fast det är inte alltid lika roligt att byta bjöja!

Hoppas ni får en fin dag.

PUSS


Kommentarer
Fia

Åh vad fina ni är ;) tack för kommentaren förresten! Visst går tiden fort? Puss o Kram

2009-06-08 @ 09:36:47
URL: http://sagacarolina.blogg.se/
Anonym

2009-06-08 @ 12:42:49
Veronica

Vilket fint kort på dig och adrian :). Ja,det känns typiskt att jag fått ont i halsen. Men jag tänker komma så fort jag blir bättre :).

2009-06-08 @ 21:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0