Helgen

Jag och Adrian har vart ute hos mamma både idag och igår. Idag tog vi en långpromenad dit ut vilket var jätte skönt, förutom att jag fick skavsår! Men smällar man får ta! Adrian har haft en bra dag både idag och igår och jag sattsar mer på att få honom att sova mer om dagarna vilket ger resutlat i att han är en mycket gladare kille. Han har annars blivit så himla övertrött om kvällarna. Igår somnade han och jag i sängen redan vid 21 men det var skönt jag behövde ladda upp energin.

Hemma hos mamma så hittade jag boken om mig som hon lite halvhjärtat fyllt i. Men var kul att läsa det hon skrivit i alla fall, jag vägde tillexempel 2960g och var 47 cm lång när jag föddes. Jag fick mina fösta tänder när jag var 2,5 månad redan. Sa pappa när jag var 7 månader och mamma vid 8 månader. Var i alla fall kull att titta i.


Någon mer än vi som ser likheter mellan Adrian och Rocky från Jönssonligan?haha





 

Adrian är jätte intresserad av min syster Emma. Han kan inte släppa henne med bliken och skrattar och ler jätte mycket mot henne. Så himla kul att se.

Nu ska jag fortsätta kvällen med mina killar!
PUSS


Kommentarer
Sanna

Ha en bra kväll

2009-07-19 @ 18:52:48
URL: http://saniiee.blogg.se/
Malin

Vilken himla söt bild! :)

2009-07-20 @ 01:07:32
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0