Totalt fast!

Jag har ju börjat scrappa och blivit totalt fast i det. Så idag var jag nere på stan och skulle köpa till lite grejer men hittade ingenting som passade då allting var rosa och flickigt fint. Jag har då en liten pöjk och tycker då inte att det passar sig så nu har jag hittat en sida som jag beställt endel roliga saker från. Så nu väntar jag förväntansfullt på leverans så jag kan fortsätta med mitt album här hemma. Här hittar ni sidan som jag beställde ifrån.

Nu ska jag fortsätta mysa med mina killar som jag älskar mer än ord kan beskriva.



 

Andreas och en liten plutt Adrian bara en dag gammal.




 



Kommentarer
Malin

Absolut, jag ska ta massa bilder :)



Kul att du hittade den där sidan, jösses vad grejer de har!! :)

2009-07-22 @ 21:15:11
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0