Middag hos faster

Vi har haft en jätte trevlig kväll hos faster Mikaela. Adrian var lite små sur en stund men efter maten så somnade han gott på mig, mysunge! Nu är vi hemma och Adrian ligger och sprattlar för fullt i sin säng, haha han ser så rolig ut när han ligger där tyst och sprattlar för fullt med armar och ben.


Jag och Adrian idag.

Jag fick mina scrapbooking saker som jag beställt och jag är jätte nöjd med dem. Det var lite roligt bara då jag öppnade paketet så låg de inslagna i en pizza kartong haha! Så jag har pysslat med det en liten stund och ska snart fortsätta. Men bli sängen tidigt, såg så himla trött ut på bilden. haha

Imorgon så blir det en lung dag för mig och min lilla kille. Min vän Veronica kommer över på eftermiddan och hälsar på oss så det ska bli kul.

Hoppas ni får en fin kväll.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0