Lite här och lite där!

Vi kom hem för en liten stund sen efter att vart ute och flängt hela dagen. Först var vi på tuna park och strosade runt, hittade ingenting förutom ett par skor till Adrian som jag ska köpa någon dag. Vet inte varför jag inte gjorde det idag! Det var ett par Adidas skor som var mjuka och i babystorlek, blåa och vita. Så galet söta så jag bara måste ha dem :) Sen åkte vi till ÖB och handlade hem lite bra att ha prylar. Efter det åkte vi förbi tatueraren och pratade lite så skulle komma förbi ngon annan dag för han hade fullt upp nu men då skulle han i alla fall måla upp någonting så får vi se. Sen så åkte vi till Adrians farmor och promenerade med henne och hunden en sväng och sen bytte vi och gick en sväng med bonus farfar och hunden. :) Vi stannade även kvar där och grillade. Så vi har vart lite här och där idag så det är ganska skönt att vara hemma och bara mysa nu. Adrian och Andreas kollar på tv så jag ska ta och försöka natta Adrian nu han ska inte kolla på action film ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0