Leila bakar

Nu är allt kalasande för mig över, ganska skönt om jag ska vara ärlig. Fick boken Leila bakar av Adrians farfar som jag önskat mig så nu kan jag baka en massa gott! Tycker det är så mysigt och roligt att baka, näsan lite avkopplande oxå. Adrian fick oxå presenter, 3 tuffa t-shirt.

Adrian har haft det lite jobbigt med magen nu på kvällen så vi får hoppas att det går över och att han somnar gott. Nu ska jag ta upp min lilla kille som badar med sin pappa, sen så blir det nattning för Adrian. Imorgon är Andreas ledig, älskar när han är hemma med oss.

Ni får ha en toppen kväll

PUSS


Kommentarer
Nadja

Jag älskar att laga mat och önskar att jag tyckte de var lika kul att baka! Jag får laga mat åt er när vi ses istället för att baka ha ha

2009-07-26 @ 21:23:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Grattis i efterskott! :)



Leila bakar är kanon, den har jag också :)

2009-07-26 @ 23:30:59
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0