Greppar han?

Adrian har idag tagit tag i massor med olika saker. Han har dels börjat ta tag i mitt hår när jag har det utsläppt. Det har han gjort några dagar. Sen så idag när han låg i vagnen så tog han tag i "svansen" på speldosan som hänger där, så låg han och höll i den så söt och nöjd. Vet inte om det är så att han bara råkar få tag på svansen och håret eller om han börjar lära sig att ta tag i saker.

Han är så rolig nu oxå för hela tiden så knyter han handen och har den uppe framför ansiktet. Han tittar inte hela tiden på den men vill gärna ha den framför sig så han lätt kan titta på den när han får lust. haha. Så himla söt min lilla älskling.



Det är så otroligt att man kan älska någon så ofattbart mycket. Varje gång han ler, skrattar och pratar så smälter jag. Jag får inte nog av honom. Ibland när han sovit en stund så vill jag bara att han ska vakna så jag kan pussa på honom i massor. Att bara få känna hans underbara doft och se hans fina ögon glittra av glädje. Jag skulle göra allt för honom och jag älskar honom mer än ord kan beskriva.♥


Kommentarer
Kristin

Det gör han nog, jag passade på att skaffa bildbevis när lilla T var i farten :)

2009-07-26 @ 17:17:42
URL: http://mouziee.blogg.se/
Kristin

Det gör han nog, jag passade på att ta ett bildbevis när T var i farten :)

2009-07-26 @ 17:21:08
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0