Fina presenter åt Adrian :)

Mina fina vänner Jasemin och Veronica åkte hem för ett tag sen. Var så himla trevligt med besök och att bara sitta och prata om allt möjligt. Blir så klart en del prat om bebis och graviditeter! Jasemin hade med sig så otroligt fina presenter till Adrian men det blir mamma som får en massa med skoj pyssel! :) Det var en scrapbook och en ram där man ska göra hans lilla hand eller fot i gips och sen en bild på honom.

 

Adrian har haft en lite tråkig dag idag, tror han tycker värmen är jobbig! Men han sover så gott nu och gjorde till och från under tiden Veronica och Jasemin var här.

Nu så ska jag lägga mig i soffan en stund, Adrian lär vakna snart. Andreas borde vara hemma nu snart oxå han har vart iväg på äventyr idag!

PUSS



Kommentarer
Malin

Det är jättekul med scrapbooking, jag håller på med ett album till Moa. Kul att se tillbaka på bilder från förlossningen och BB :)



Ja, jag tror det är värmen som gör att hon sover. Hon blir så matt, stackarn. Fast idag har det ju varit lite svalare :)

2009-07-01 @ 20:18:27
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0