Fin fina fredag

Fick ett roligt uppvaknande här på bloggen, jag är tydligen en av dagens rekommenderade bloggar på sidan föräldrarbloggar. Så det tackar vi för! :)

Jag har haft en underbar morgon då Andreas tog Adrian så jag fick osva ut. Det var guld värt, vaknade och Adrian fick mat och nu ligger han och sover. Jag ska snart göra mig i ordning då vi om en stund ska träffa min mormor och min syster, vi ska och handla och sen följer de med mig hit. Jag och min syster ska då baka en massa gott då det blir fullt hus här imorgon(smyger in lite fint att det är min födelsedag imorgon!). Sen ska även min mamma komma förbi när hon uträttat sina ärenden, så det blir fullt hus med tjejer Adrian har det inte lätt han! :)

Nu kom posten och jag och Adrian har fått paket från min faster och kusin så nu ska de öppnas :)

Ha en härlig dag!

PUSS


Kommentarer
Pappapoet

Vad kul att du blev rekommenderad :D

2009-07-24 @ 13:06:40
URL: http://pappapoet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0