Underbart

Ljuvligt, har nyss tagit mig ett varmt och härligt skummbad som doftade melon. Härligt, Tände massa ljus och bara kopplade av. Nu sitter jag och doftar som en liten vaniljbakelse då jag smörjt in mig med en salva som doftar vanilj. Har vart helt slut de här dagarna så behövde koppla av lite, är skönt med helg nu. Bara få vara, och är skönt att andreas är ledig oxå, var längesen vi hade en ledig helg ihop. Jag hoppas bara att mig rygg känns bättre imorgon då jag har så ont i den, haft det sen igår kväll. Lite jobbigt, men det är smällar man får ta när man bär på ett litet mirakel.

Ni får ha en underbar kväll, det ska i alla fall jag ha sen när Andreas kommer hem. Blir mys i soffan men jag lär ju somna tidigt ikväll skulle jag tro!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0