Sprattel för pappa!

Underbart! Lilla pyret i magen har börjat sprattla mer och mer, nu och i några dagar nu har det blivit mycket starkare eller tydligare. Känns som att han försöker vända på sig eller som jag skrivit förut sprattlar till. Så varje gång jag kännt honom sådär tydligt så har jag ropat på Andreas som kommit som en pil för att känna på magen :) Å nu igår kväll kände Andreas vår bebis där inne, en helt underbart och oförglömligt. En riktigt mysig stund innan man skulle sova. :)

Det är lite kul för ibland kan magen bukta ut lite på ena sidan, jag anade att det var pyret men var inte säker. Men då igår fick vi beviset att om magen buktar ut lite åt ena sidan så är det våran lilla bebis som ligger och myser där inne.

Idag ska vi till MVC å jag längtar. Ska bli kul att se hur mycket man gått upp, sen bara hoppas på att allt ser ut som det ska. Jag hoppas vi ska få lyssna på lite hjärtljud idag också. :)

Nä nu ska jag fixa mig färdigt, ni får ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0