Måndag

God morgon! Det blev ingen solresa eller miljon för oss igår, mycket besviken! Trodde på våra lotter! Men gud vad dåligt bingolotto var, har ju inte kollat på det på flera år, och det var super dåligt medvinster och dragningar. Bara en massa pinsamt prat av Lotta Engberg eller vad hon heter. Men men.

Idag jobbar jag kväll så innan det blir det nog att bara slappa här hemma. Är ju så trött på kvällarna annars.

 Sen kan jag ju berätta att det är en liten vilde som jag har i magen redan nu. :) Sen i tisdags har jag kännt honom varje dag, mysigt. :) Imorgon går vi in i vecka 22, jag tycker att det går så himla fort. Men det kommer nog kännas segare när man är en riktigt tjockis. :P


Ha en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0