Hallå!

Vi kom hem för en stund sen och nu lagar Andreas lite mat. Blir köttfärssås och spagetti, men jag har så svårt att luta mig tillbaka och låta Andreas fixa med maten själv. Jag borde njuta, men jag vet ju hur jag vill ha det lixom. Men jag fick i alla fall hacka löken så jag fick den i mindre bitar som jag vill ha det. :) Men Andreas är så duktig på att laga mat så jag borde inte oroa mig, men är bara rädd för att den ska bli för stark då jag får halsbränna då!

Vi har vart och kollat på soffa nu också, vi bara älskar den vi hittat på underbara hem. Men vi har pratat och valt att vänta med soffköpet, eftersom vi inte vet hur det kommer bli med jobb för Andreas efter mars. Känns då som vi kan lägga de pengarna på lite annat eller spara de för tillfället. Så är det nog ganska praktiskt med skinnsoffa som vi har nu då man har en liten grabb.

Var även hos pappa och fikade fick se både kort och film från resan de vart på och det ser riktigt härligt ut. Carpverte eller något heter platsen de var på! Är säkert helt fel stavar och allt men skit samma. Såg även på handbollen där och det var ganska spännande på slutet, tråkigt att sverige förlorade bara. Men men.

Ni får i alla fall ha en toppen kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0