Ändrade planer

Våra planer blev ju snabbt ändrade, precis när vi ska åka till tuna park så ringer de från micro och frågar om Andreas kan komma och jobba till 17. Han säger så klart ja, vilket jag oxå tycker att han ska men bara tycker att det är så tråkigt. För känns som varje gång vi har någonting planerat så ringer dom och kollar om han kan jobba, varför kan dom inte ringa på de dagar som vi inte har någonting planerat? Så han ska i alla fall köpa med sig mat när han slutar, får se vad det blir för gott.
Jag tog en sväng på stan i alla fall köpte en ny foundation då min tog slut imorse, köpte även en duk till soffbordet och två ljusstakar. Tänkte även köpa lampan till sovrummet som jag spanat in på åhlens men nu var de slut :( Har kollat på de så länge men tyckte dom var lite dyra och ville kolla om jag skulle hitta på IKEA eller nått igår, men hittade inte någon som var lika fin. Så får vänta och se kanske kommer in fler. Får i alla fall hoppas på det.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv och äta mig en magnum glass :) Gott gott!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0