09-01-15

God morgon på er! Det är så himla skönt att vara ledig idag, fast i alla fall är man vaken och ätit frukost redan nu. Men kanske inte så konstigt att man går upp tidigt när man går och lägger sig tidigt.

Idag så tänkte jag gå ner till försäkringskassan och trängas med allt folk. (Har hört att det alltid är fullt med folk där inne!) Ska lämna mitt modersskapsintyg :) Och hämta papper om havandeskapspenning som jag ska söka. Om det går igenom så är det inte så lång tid kvar jag har att jobbam, skulle vara skönt då jag redan nu känner att det sliter på mig. Efter det blir det nog att titta lite på stan om det finns något skoj. :)

Men ni får ha det så bra idag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0