Söndagen

Nu ligger vi i soffan och kollar på beck på tv, men jag kollar lite halft då jag snart ska gå och lägga mig. Är trötter idag, en viss liten Andreas ville inte låta mig sova imorse! Men det är bara att vänja sig att man inte får sova som man vill! :)

Idag har jag vart hos mamma hela dagen och vi har firat Christer lite, åt god mat och sådär. Var trevligt :) Sen så har jag och Andreas vart och handlat lite. Men har inte hänt så himla mycket idag. Ganska skönt.

Imorgon börjar en ny vecka och jag ska jobba hela veckan. Hoppas att veckan går fort och att jag kommer vara lite piggare den här veckan. Men det är härligt att veta att det bara är 6 veckor kvar att jobba, men ändå känns 6 veckor som en lång tid. Men tror att man ändå kommer att sakna att jobba lite då man är så van med det. Men får hitta på andra saker att sysla med om dagarna, får hoppas att det blir en fin vår och att man kan vara ute och gå mycket.

Ni får ha en härlig kväll och sova så gott

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0