Snart är jag hemmafru

Hallå på er! En riktigt bra dag det här då jag fick veta att jag fick igenom havandeskapspenningen. Så från 27 mars så har jag havandeskapspenning, härligt att bli en liten hemmafru! Men det känns jätte skönt i alla fall och det känns som att det är nog att jobba tills då för jag får så ont i ryggen de dagarna som jag jobbar.

Sen fick vi även hem en inbjudan till föräldrargruppen idag, kul kul. Så det är fyra torsdagar i rad som man får träffa andra som ska ha barn i samma period. Riktigt kul eftersom jag inte känner några fler som väntar barn. Men tiderna var lite konstiga 13.30-15.45 så måste böka om med jobbet nu för att kunna gå på det här. Men det ska nog lösa sig.

Sen efter jobbet smet jag ner på stan och köpte en lampfot och ett tidningsställ till sovrummet blev super fint. Måste nu bara köpa en lampskärm som passar för den jag ville ha var så klart slut.


Kommentarer
Anonym

Aah det är ju alltid skönt när allting ser bra ut =)

Hehe vet precis vad du menar ;)

2009-02-10 @ 16:19:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0