Kväller!

Nu väntar ett par smarriga semlor i kylen på att få ätas upp, men det får vänta tills Andreas kommer hem. :) Jag håller på och lagar lite mat här hemma, men det blir inget speciellt idag bara falukorv och makaroner. Är så trött och sen så är det tråkigt att laga mat som man får äta själv. Det är för sent för mig att äta när andreas kommer hem vid halv nio. Ikväll ska jag se på den rätte för Rosing, kan vara lite rolig underhållning ändå. Finns inte så mycket att kolla på annars. Längtar efter att desperate housewives börjar igen, skulle börja i början av mars nu om jag minns rätt. :)

Nu ska jag fortsätta här hemma. Hoppas ni får en härlig kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0