God natt

Nu har jag sminkat av mig och Jasemin har åkt hem. Det var jätte mysigt ikväll vi åt tacos, gud vad gott det var. Var ett bra tag sen jag åt det. Sen så kollade vi på melodifestivalen och sen bara pratat och kollar runt lite på nätet. Nu ska jag bädda ner mig och ringa Andreas och säga god natt. Men han borde nog komma hem ganska snart då han ska upp och jobba imorgon. Han har vart hos Mikaela och Pontus ikväll det hade lite fest där. Det var skönt att jag inte gick dit känner jag då jag och Jasemin istället fick en mysig hemma kväll. Måste bli oftare. :)

Nu ska jag bädda ner mig, sov så gott

PUSS


Kommentarer
Jasemin

jaaaa de måste de, de va toppen igår darling! KÄRLEK!

2009-02-22 @ 16:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0