Är inte livet underbart?

Våren är här! Är det inte underbart att solen skiner och att man känner att det är mycket mildare ute. Snön börjar smälta bort och man bara känner sig så pigg och allt känns bara så lätt och underbart!

Jag kom precis hem efter en heldag på stan. Åt lunch på ming som vanligt med Jasemin ;) Var jätte gott och trevligt som vanligt :) Sen träffade jag Anna och det var kul, var så himla länge sen vi sågs sist. Tiden går så snabbt.

Det blev lite shopping för min del oxå, alltid lika kul att shoppa lite. Blev ett vitt linne och en vit topp från hm, super söt topp som jag kollat på ett tag men inte orkat prova. Sen så hittade jag en bh som jag köpte, kanske ganska onödigt men föll för den så var ju bara tvungen att köpa den. Köpte även en söt skjorta från hm till lilla grabben, ååh han kommer att vara så stilig. Sen hittade Jasemin sängkläder till spjälsängen som var super fina så köpte det oxå. Kul att dom hade lite sånt på åhlens oxå.

 
Skjortan och sängkläderna till liten.
 
vecka 27+2

Nu ska jag se vad man ska hitta på och laga för mat idag och sen ska jag gå och handla. Ha de bra

PUSS


Kommentarer
Malin

Hej tjejen!

Hittade hit via din sida på familjeliv, kul att följa andra gravida i ungefär samma vecka :) Och snart är det dags för förldragruppen! Vi är några i Eskilstunatråden som planerar att ses o ta en fika söndagen den 8 mars kl 12:30.. vet inte var än, dock! Vore kul om du vill följa med :)

Kram Malin (Poppit på FL)

2009-02-26 @ 19:37:39
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0