09-02-23

God morgon på er! Då var det måndag igen. Idag jobbar jag kväll, lite små segt. Men skönt att man hi9nner pyssla lite här hemma innan jobbet då, så har tagit disken nu på morgonen då vi inte orkade igår kväll. Ser så ruskigt tråkigt ut när man har disk som står, men det är skönt att man har en diskmasking som man kan gömma allting i.

Filmen vi såg igår var ganska bra, att det är taget från en riktigt händelse gör det ju riktigt intressant och spännande. Den hete in to the wild och handlar om en kille som lämnar allt och bosätter sig i alaska i skogen.

Sen när jag skulle sova igår så fick liten tokspel i magen haha, så det tog ett tag innan man kunde somna. Sen på morgonen körde han igång igen :) Favoriten är att retas med min kissblåsa! haha lite halv jobbigt ibland! :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen! Ni får ha en toppen dag

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0