09-02-16

God morgon på er! Då var det måndag igen, tycker att veckorna rullar på så snabbt. Jag sitter och äter lite frukost och känner mig rätt så utvilad. Men tycker ändå att jag sovit lite oroligt och sen så vaknade jag i natt också och var tvungen att äta lite. Men jag tror inte jag vaknar för att jag är hungrig utan för att lilleman ligger och sprattlar. Men jag klagar absolut inte, det är bara skönt att veta att han mår bra, även om han kanske kunde välja lite andra tider ;)

Idag jobbar jag till 13.30 skönt och då tänkte jag gå och lämna ännu mer blanketter från försäkringskassan som hon måste fylla i. Hon lär ju bli galen på mig snart! Sen efter det vet jag inte alls vad som händer, men jag lär ju vara seg som vanligt efter att jag jobbat.

Nu är det "bara" 99 dagar kvar tills vår lilla son är beräknad att komma. Skönt att vara nere på tvåsifrigt i alla fall. :)

Men ni får ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer
Sanna

Hoppas du får en bra start på veckan! :)

2009-02-16 @ 06:47:20
URL: http://saniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0