09-02-14

God morgon på er. Jag har sovit galet länge inatt, hela 10 timmar. Man märker att kroppen behöver sin vila, jag blir helt slut utav att jobba. Men det är ändå skönt att man har jobb i alla fall. Nu väntar jag på att Andreas ska vakna till liv och vi kan äta lite frukost ihop. Han ska jobba idag till klockan fem och sen har vi hela kvällen på oss att mysa. Idag ska jag i alla fall ner på stan en sväng och hitte en present till Christer som fyller år på måndag men ska firas imorgon. Så vi får se vad man ska hitta på till honom. Sen får vi se om jag kanske ska baka eller någonting är inne i en liten bakperiod känner jag! Sen till kvällen ska jag i alla fall laga god alla hjärtansdag middag :) Tycker det är mycket mysigare att vara hemma och äta god middag tillsammans än att sitta och trängas på en resturang. Men alla tycker olika :)

Men glöm inte bort att visa era när och kära att dom betyder massor för er. Det kommer jag att göra i alla fall.

Ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0