Tand nr.5 är här!

Idag så tittade Adrians tand nr.5 fram. Helt galet så snabbt det går! Vi har haft en bra dag bland kära vänner och familj. Adrian har inte sovit mycket alls under dagen så blev lite små gnällig en stund under dagen. Men annars har vi haft det så bra. Han är ju så charmig min lilla kille. :)




Idag fick Adrian oxå en egen låda i vardagsrummet. Har i tv-bänkebn tre lådor och Adrian fick nu en av dem att ha sina leksaker i, då det är skönt att kunna lägga undam dem där sen på kvällen. Gissa om lådan var populär? Adrian älskade den och låg och pysslade där hela kvällen. Sötis. :)

Nu ser vi på robinson och sen ska jag krypa ner i sängen och se på tv och förhoppningsvis somna. Är lite trötter efter igår och sen en dag med fullt upp. Imorgon ska jag och Adrian till min mormor och göra knäck, ska bli mysigt. Andreas ska jobba så det är toppen. Nu åter till soffan!

PUSS


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

åh, den var himla fin iaf :) vingåker är bra, brukar ni handla på lager 157? himla bra det med :)

Hampus älskar också sin leklåda :)

2009-12-19 @ 20:58:46
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Ja, hon förstår så väl att hon inte får. Men så försöker hon se söt ut o så testar hon en gång till. Haha!

2009-12-19 @ 21:35:32
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

lager 157 har fått in massa lundmyr nu och har sjuk rea så åk dit!!! är så synd att jag inte bor där, hade shoppat gärnet!

2009-12-19 @ 22:49:54
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0