Sötnos


Är just vad min Adrian är♥

Vi har precis ätit lunch och nu ligger han på golvet och leker. Rullar runt och snurrar för fullt, haha. Sen så har Max tokspel och springer runt som en tok vilket Adrian tycker är jätte kul och spännande. Vi har vart ute på en promenad och vi mötte upp Jasemin på stan som skulle slänga i sig lite mat innan jobbet så vi gjorde henne sällskap. Eller Adrian var inte så mycket sällskap då han sov hela tiden. Vi hade ju planerat att gå till tuna park idag med skippar den idén då det är så tråkigt väder ute så vi håller oss hemma resten utav dagen.

Jag har även köpt mig en Harry Boy och tänkte bli rik! Sen ikväll så kommer Pirre och Maria över och gör oss sällskap vilket ska bli trevligt. Var ett tag sen vi träffade dem nu. Nej nu ska jag göra min son sällskap på golvet. Försöker lura honom med att lägga leksakerna en bit från honom så han ska lära sig att komma fram men det går inte. han rullar och snurrar sig dit då istället! haha. :)



Kommentarer
Malin

Hihi, vilken söt bild :)



Kul att Andreas får jobba lite, hoppas det blir mer tid! :)



Jag håller också på med att lura Moa med leksakerna. Men hon struntar totalt i både mig och grejerna när hon inte når dem, haha. Dumma mamma, liksom!

2009-12-05 @ 13:44:30
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Ja, det är så mysigt. Hon har bara gjort det två gånger än så länge.

2009-12-05 @ 14:06:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Vilken sötnos :) Hur är det med er annars då? Ses nåndag kanske ?

2009-12-06 @ 22:00:42
URL: http://jenny016.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0